ניקוי שטיחים תל אביב

ניקוי שטיחים הוא שירות בעל חשיבות גבוהה מסיבות רבות. לניקוי השטיח בביתכם ישנן יתרונות רבים, כולל יתרונות בריאותיים. כאשר השטיח שלכם תופס מקום בסלון או בכל חדר אחר, הוא נותן גוונים נוספים ואקסנט עציובי לחדר, אך בנוסף הוא גם צובר אבק ולכלוך כמו כל רהיט ופריט אחר בביתכם. על כן, מתבקש לשאוב את השטיח בתדירות גבוהה של לפחות פעמיים בשבוע, ועדיף להשתמש בשואב אבק ציקלוני אשר לא מושך את ריקמת השטיח. אולם, גם בשמירה מדוייקת של השטיח ונקיונו לעיתים קרובות, אין אנו יכולים למנוע את צבירת הלכלוך והאבק בתחתית השטיח. לכן, מומלץ לפחות פעם בשנה לנקות את השטיח בביתכם בניקוי עמוק של קיטור או ניקוי יבש. ניקוי השטיח בביתכם יעזור לכם גם לנשום אוויר נקי יותר אשר עלול להוריד סימפטומים של אלרגיות ואסטמה. על כן, ניקוי שטיחים בתל אביב הינו שירות המציע לכם את האפשרות להינות בביתכם מסביבה נקיה ומרגיעה במקום החשוב מכל, הבית שלכם.

בנוסף, חשוב מאוד לדעת להבחין בין סוגי שטיחים שונים בביתכם והצרכים המיוחדים שלהם. כאמור, לא כל שטיח דומה לאחר, הן במרכיבים והן ברגישות שלו לסוג הניקוי.

ניקוי שטיחים סינטטים בתל אביב.

השטיחים הסינטטים הם הנפוצים ביותר ברוב הבתים. אלה שטיחים המיוצרים מחומרים סינטטים ולא טבעיים , חלקם ניילון וחלקם פוליאסטר. על כן, שטיחים אלו ניתן ואף עדיף לנקות בעזרת חומרים החודרים לעומק השטיח ומפרקים את הצטברות הלכלוך והאבק. בנוסף, את השטיפה של שטיחים סינטטים ניתן לבצע על ידי מכונת קיטור אשר יוצרת שילוב אולטימטיבי של חום, לחץ וחומרי ניקוי מיוחדים, מה שנותן אפקט הדומה מאוד לזה של מכונת כביסה. לכן, ניוקי שטיחים בעזרת קיטור הוא עמוק, מהיר ואפקטיבי. בעקבות כך, ניקוי שטיחים סינטטים גם זול יותר מאשר ניקוי שטיחים אוריינטלים (שטיחים פרסים, שטיחים אפגנים) או שטיחי צמר. העבודה יכולה להתבצע במהירות וללא צורך במכשור מפעלי. ניקוי שטיחים סינטטים יכול להתבצע בביתכם בתל אביב או בכל מקום אחר.

ניקוי שטיחים סינטטים מתבצע בתהליך ניוקי הזהה לתקן האמריקאי המתבקש על ידי יצרניות השטיחים הגדולות.  ניוקי שטילים בארצות הברית לרוב מתבצע על שטיחים מקיר לקיר העשויים גם הם מחוברים סינטטים, פוליאסטר או ניילון. השטיחים הסינטטיים בביתכם מורכבים מחומרים דומים ועל כן הדרך הנכונה והמומלצת לנקיונם זהה גם כן.

ניקוי שטיחים פרסים (שטיחים אוריינטלים) או שטיחי צמר.

ניקוי של שטיחים העשויים ממשי, מצמר או כל מרכיב טבעי אחר הוא הוא קצת יותר פרטני ודורש נסיון רב. לנו יש שנים רבות של נסיום בתחום ניקוי השטיחים על כל מיניהם ואנו מתאימים את סוג הנקיון ההכרחי לשטיח שלך על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. במקרה והשטיח שלך זקוק לניקוי יבש אנו נאסוף אותו מבית בתל אביב ונחזיר לך את השטיח עד הבית ללא כל צורך ממך לשנות ולסדר מחדש את הלו”ז היומי שלך.

ישנם מקרים בהם אנו יכולים לנקות את השטיח הפרסי בביתכם ולחסוך לכם את הטרדה של שליחת השטיח והזמן שלוקח לקבלו בחזרה. בנוסף, ניקוי השטיח בביתכם יכול להוזיל עלויות ולאפשר לכם להינות משטיח נקי עם ריח טוב כבר באותו ערב.

על מנת לקבל פרטים נוספים על ניקוי שטיחים בתל אביב על ידי שיראז ניקוי שטיחים, אנא צרו עמנו קשר.