ניקוי שטיחים לעסקים וצרכים מסחריים ניקוי שטיחים לעסקים

ניקוי שטיחים לעסקים וצרכים מסחריים הינו תחום בפני עצמו. כאשר הצורך הוא לנקות שטיח בעל שטח רב, שיטת הפעולה משתנה ומתאימה את עצמה לצרכים הספציפיים של העסק. עסקים מסויימים מקבלים כמות ענפה של אנשים שעוברים בעסק יום יום. תנועת רגליים על שטיח דוחסת את סיבי השטיח למטה וגורמת לשטיח לפתח “שבילי הליכה” ולהראות מלוכלך תמידית. על מנת לאוורר את השטיח ולאפשר לו לחזור לצורתו הטבעית חייב השטיח בניקוי יסודי. ישנן מכונות ניקוי שטיחים מקצועיות המותאמות לצרכים אלה בדיוק של השטיח בבית העסק שלכם. בעזרת חומרי ניקוי הפועלים בכל הרבדים בשטיח ובעומקו, ניתן להעלות לפני השטח לכלוך ואבק שנדחס עם הזמן לתוכו וגורם לבלאי ולכתמים שחורים. בנוסף, על ידי הוצאות הלכלוך מהשטיח, כך גם יורדת רמת הדביקות והשמנוניות שלו. בכך שהשטיח חוזר להיות רענן ואוורירי, חוזר מצבו הטבעי של גובה השטיח וכך גם הגוונים שלו.

ניקוי שטיחים לעסקים קטנים

עסקים קטנים אשר נהנים משטיח ברחבי המשרד נוהגים בצורה דומה לבית רגיל אשר מותקן בו שטיח מקיר לקיר. ההבדל העיקרי בעסקים הוא שניתן למצוא בחלקם שטיחים המודבקים על הרצפה, אך בחלקם ישנן שטיחים המונחים על שכבת בידוד העשויה חומר דמוי ספוג. בעזרת המכשור המקצועי שלנו ובעזרת חומרי הניקוי האיכותיים אנו חודרים לעומקי השטיח בכך שאנו מטפלים בכל איזור בחומר הנדרש ובצורה הנדרשת. בנוסף, על ידי הפעלת לחץ קיטור על השטיח אנו גורמים לתגובת שרשרת המפרקת את הכתמים השחורים והלכלוך מבין סיבי השטיח ומאפשרת לו להשאב החוצה.  בעזרת מכונה לניקוי שטיחים מקצועית אנו שואבים בעומצה רבה את שילוב חומרי הניוקי עם הלכלוך המפורק מבין סיבי השטיח היישר לתוך מיכל הפסולת.

בכך שאנו מנקים את השטיח בצורה עמוקה ויסודית אנו מאווררים אותו מכל החומרים והלכלוך שחדרו לתוכו בעבר וגורמים לפירוקו ושינוי גווניו.

ניקוי שטיחים עם מסיר חיידקים אנטי בקטריילי

בעקבות כמות הרגליים הדורכות על השטיח בעסק שלכם, ישנם גם חיידקים רבים בתוך השטיח העלולים אף לגרום לריחות לא נעימים בעסק. לכן, על מנת ליצור אווירה נעימה באיזור העבודה וקבלת הקהל, אנו מציעים שירות ניקוי שטיחים מקצועי ויעיל שינקה את השטיח שלכם גם מלכלוך וגם מחיידקים.

למידע נוסף ויעוץ אודות ניקוי שטיחים לעסקים ולצרכים מסחריים, צרו עמנו קשר.