ניקוי שטיחים ברעננה בבית הלקוח ואיסוף שטיחים

אנו מציעים ניקוי שטיחים ברעננה בשני אופנים. הראשון, ניקוי בבית הלקוח בעזרת מכונת ניקוי שטיחים מקצועית בלעת עוצמה ייחודית. ניקוי שטיחים בבית הלקוח הינו שירות התופס תאוצה רבה בעקבות שני גומרים מרכזיים, מהירות וחסכון בכסף. ניקוי שטיחים בבית הלקוח מכין את השטיח לשימוש חוזר כבר באותו ערב בבית הלקוח עצמו, ללא כל צורך בשליחת השטיח לניקוי יבש והחזרתו כעבור זמן רב.

בנוסף, ניקוי שטיחים בבית הלקוח חוסך לכם כסף רב, כאשר ניקוי שטיחים בעזרת קיטור חודר לעומק השטיח ומנקה אותו בצורה יעילה אך זולה יותר. אך חשוב לציין, ניוקי שטיחים בבית הלקוח בעזרת קיטור יכול לשמש לניקוי שטיחים רבים אך לא כולם. שטיחים בעבודת יד ושטיחים מצמר מיוחדים זקוקים לטיפול עדין ביותר על ידי ניקוי יבש.

ניקוי שטיחים ברעננה בעזרת קיטור הוא בעל דרישה גבוהה מבעבר ולקוחות רבים יכולים להינות משטיח נקי בסביבתם כבר עוד הערב .

ניקוי שטיחים ברעננה בעזרת ניקוי יבש

ניקוי יבש לשטיחים ברעננה עדיין הינו שירות מרכזי אשר אותו אנו מציעים בשיטה שאוספת את השטיח מבית הלקוח ומחזירה אותו ישירות אליו. שטיחים בעבודת יד, שטיחים פרסים, שטיחים אפגנים, שטיחים סינים, ושטיחים מצמר הינם שטיחים עדינים חלקם עשויים ממשי ועל כן נדרשת שיטת ניקוי עדינה ומדוייקת.

כאשר שטיח עדין עובר ניקוי שטיחים בעזרת קיטור משנה זהירות רב ציך להלקח בחשבון. שטיחים העשויים בעבודת יד הינם עדינים ועל כן קיטור עלול לגרום לכיווצם של השטיחים. בנוסף, חום רב המופעל על השטיח עלול לגרום לצבעייו של השטיח להמרח מעט והוא עלול לאבד את החדות שלו.  כאשר מנקים שטיחים מיוחדים בעזרת קיטור, ניסיון רב נדרש על מנת לשמר את אופיו של השטיח.

ניקוי שטיחים ברעננה – שירות מהיר ואדיב

כאמור, לרוב בארצנו שירות ניקוי שטיחים הוא לא צורך מיידי. בארצות שונות המשתמשות בשטיחים מקיר לקיר על מנת לשמור על חום גבוה יותר בבית ונעימות רכה ברצפה, הצורך בניקוי מיידי יכול להיות גבוה יותר. אך גם בארץ אנו מקבלים קריאות לניקוי שטיחים דחוף ומיידי. לכן, על מנת לספק לכם את השירות הנדרש בזמן הנכון אנו מציעים ניקוי שטיחים ברעננה העובד במהירות ויעילות ועונה לדרישות הלקוח.