ניקוי שטיחים רמת השרון

שטיחים פרסיים איכותיים פופולאריים בבתים רבים ברמת השרון וזאת מתוך נסיוננו בניקוי שטיחים באזור זה.

תושבים רבים אוהבים מאוד את המראה היוקרתי שלו ואת איכות השטיח של סוג זה. אך כמובן שבשביל לשמור אותו ברמה גבוהה זו נדרשת עבודת ניקיון יסודי ומקצועי מעת לעת.

על אף ששטיח פרסי בולט בצבעיו המרהיבים אשר באיכותו הגבוהה נעשה בעבודת יד, בעל נטיה לצבור לכלוך בדיוק כמו כל שטיח אחר וכמו בכל עיר, ברמת השרון גם כן. ולכן יש לדאוג לניקוי השטיח לעיתים קרובות. ניקוי השטיח יכול להיעשות ע”י ני’קוי עדין במפעל חיצוני או על ידי צוות מקצועי שמגיע עד לבית הלקוח.

חברת שיראז ניקוי שטיחים מציעה שתי דרכים אלו לניקוי השטיחים מהסוג הזה ברמת השרון.

ניקוי שטיחים בדרך המומלצת ביותר על ידי חברת שיראז הנה שליחת השטח לניקוי במפעל המתמחה בכך. ניקוי השטיח נעשה על ידי קיטור אדים עדין בשל עדינותו ולצורך שמירה על הצבע שלו.

שטיח פרסי ידוע בצבעיו הבוהקים והעדינים ולכן יש לדאוג לשמירה על מראהו וכן על ידי ניקיונו, להחזיר לו את חיותו. בשל עובדה זו, אנו ממליצים על ניקוי השטיח במפעל חיצוני ולא בבית הלקוח.

ניקוי שטיחים ברמת השרון לכתמים של בעלי חיים

בנוסף לכך, ברמת השרון ישנם בתים פרטיים רבים אשר רבים מהמתגוררים בהם מחזיקים בבעלי חיים. ובעלי חיים כאמור גורם מספר אחד ליצירת לכלוך וכתמים על השטיחים בביתנו.

גידול בעל חיים הנו דבר מהנה ביותר, אך מה קורה כאשר אנו נדרשים לאלפו בימיו כגור? לא פעם אנו פוגשים בבתי מגורים בכלל ובבתי מגורים ברמת השרון בפרט, בכתמים הנגרמו מצרכים של בעלי חיים. כתמים אלו קשים להסר עלידי חומרי מיקוי ביתים וכן ככל שנדחה את הביקור של צוות מיקיון מומחה, כך נהפוך את הסרת הכתם לקשה יותר. ובפרט, כאשר מדובר בניקוי שטיח פרסי איכותי, שכן מלכתחילה נדרש לניקוי עדין ביותר, ככל שנדחה את ניקיונו בצורה מקצועית כך נוריד את איכות הניקיון אליו ניתן להגיע כאשר אנו צריכים להיות עדינים ביותר באופן הטיפול בו.

לכן, חברת שיראז ניקוי שטיחים רמת השרון ממליצה לכם לקרוא לצוות מומחים מעת לעת בתדירות המומלצת וכן להתייעץ בכל עת כאשר נראה כי ישנם כתמים רציניים יותר, כמו אוכל שנפל על השטיח, כתמי בוץ, כתמים שנגרמו על ידי בעלי חיים וכדומה.

נשמח לעמוד לשירותיכם בכל יעוץ, הכוונה וטיפול בניקוי השטיחים בבתיכם וכן בטיפול בניקיון במוצרים נוספים אשר זקוקים לניקוי שוטף.

למידע נוסף אודות ניקוי שטיחים ברמת השרון, אנא צרו עמנו קשר.