ניקוי שטיחים בנתניה

נתניה הנה עיר גדולה השוכנת על קו החוף ויש בה אחוזי לחות גבוהים.

ניקוי שטיח בכל עיר ובכל בית הנו דבר הכרחי. שטיח מתלכלך וצובר את הלכלוך בתוכו גם כאשר מקפידים לא לדרוך עליו עם נעליים וגם כאשר מקפידים לנקות אותו עם שואב אבק ביתי.

כמו רצפה בכל בית, גם שטיח מתלכלך בתוך כמה ימים בודדים בלבד. כמובן שרמת הלכלוך תלויה בכמות השימוש שיש לנו על השטיח, כמה שאנו דורכים עליו יותר, כך אנו מגדילים את כמות הלכלוך. כמו בכל פריט לבוש, רכב או נעל, ככל שנגדיל את השימוש בו כך יעלה הבלאי שלו וכן יעלה הצורך לטפל בשימורו. ולכן יש לדאוג לניקיונו של השטיח בצורה מקצועית מעת לעת.

הלכלוך מצטבר בשכבה הפנימית של השטיח, ועל ידי שואב אבק ביתי, יהיה קשה מאוד לדאוג לניקיונו ברמה גבוהה. בנוסף לכך, במיוחד בעיר השוענת על קו החוף כמו נתניה, כאשר אחוזי הלחות גבוהים יותר, הלכלוך הופך לח בעצמו, הבקטריות מתרבות וכך הלכלוך “נדבק” יותר לשכבה הפנימית של השטיח, וכך קשה יותר לנקותו.

ניקוי שטיחים נתניה בעזרת מכונת שטיפה על בסיס לחץ וקיטור.

אנו מציעים ניקוי שטיחים מקצועי בנתניה בעזרת מכונת קיטור מקצועית הפולטת חום ולחץ מרוכז, אשר מציף את הלכלוך מעלה לשכבה העליונה של השטיח ואז המכשיר המקצועי גם שואב אותו. לאחר מכן ישנו שימוש בחומר אנטיבקטריאלי, אשר משמר את השטיח לתקופה קצרה ומונע ממנו לצבור לכלוך פנימה.

בנוסף לכך, ניקוי שטיחים מקצועי בכל עיר, גם בעיר נתניה, חשובים, אם לא הכרחיים ביותר על מנת לשמור על רמה בריאותית והיגיינה גבוהים בביתכם. הלכלוך בשטיח אמנם אינו נראה לעין אך הוא בהחלט נמצא שם. ועם כל משב רוח ולו הקן ביותר, הלכלוך הזה עולה ומתפזר באוויר אותו כולנו נושמים בביתנו.

לכן, שיראז ניקוי שטיחים ממליצה על ניקוי השטיח בצורה מקצועית לפחות פעם בשנה וזאת כמובן לכמות השימוש בשטיח.

נשמח לתאם פגישת ייעוץ בכל עת לצורך בחינת אופן ותדירות הניקיון אשר השטיח שלכם זקוק לו.

אנא צרו עמנו קשר על מנת לקבל מידע נוסף אודות ניקוי שטיחים בנתניה.