ניקוי שטיחים כפר סבא בכל יום

כפר סבא הינה עיר אקטיבית במחולקת לאיזורים חדשים וישנים יותר. במקומות רבים ישנה בניה ענפה והגדלת העיר עומדת על סדר היום בכל רגע. לכן, ידוע שאתרי בניה שונים מייצרים אבק ולכלוך בקצב מוגבר. על כן, כפר סבא ידועה באיזורים רבים בכמות האבק הרבה ושכבות האבק והלכלוך המצטברות במהירות על הרצפה ומשטחים שונים בבית. על כן, ניקוי שטיחים כפר סבא הינו שירות הכרחי לשמירת נקיון הבית והורדת כמויות האבק והלכלוך.

מדוע אנו צריכים לשמור על ניקיון השטיח בצורה יסודית בכל עת.

ישנן סיבות רבות מדוע תרצו להכניס שטיח לביתכם. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי עליכם לשמור על רמת הניקיון שלו כל הזמן, ולא להמתין לצבירת לכלוך וחיידקים.

זמן הצטברות לכלוך על רצפה זהה לזמן הצטברות לכלוך על שטיח. בתוך כמה ימים בודדים יצטברו לכלוך וחיידקים על השטיח שלכם ולכן יש לדאוג לניקיונו באופן יסודי מעת לעת.

יתרה מכך, בשונה מריצוף או פרקט, בחלוף הזמן, השטיח נוטה לצבור לכלוך אשר שוקע בשכבות האריגה והופך לקשה יותר לניקיון בשל שקיעתו מטה לשכבה התחתונה של השטיח והצטברותו שם כך ששואב האבק הביתי שלכם לא בהכרח בעל העוצמה המספיקה לניקיונו. כלומר, לאחר זמן מה, כמות האבק השוקע יצטבר עד להופעת כתם בלתי ניתן להסרה. במידה והשטיח שלכם איכותי יותר מאלו הנקנים בחנויות הכלבו, יתכן כי זמן הצטברות הלכלוך יהיה מעט ארוך יותר.

באיזו תדירות מומלץ להשתמש בשירותי שיראז ניקוי שטיחים בכפר סבא?

את השאלה הזו אנו נשאלים על ידי מרבית הלקוחות שלנו. מאחר שלא לכולכם יש את אותו איכות השטיח, יהיה נכון יותר להבין את תדירות הצעדים על השטיח בממוצע לחודש. הצעדים שלנו על השטיח מכתיבה את קצב שקיעת האבק לתוך השטיח, וככל שנצעד על השטיח יותר, כך תחדור כמות גדולה יותר של אבק פנימה. עם הזמן, ניתן יהיה לזהות התהוות של כתם כהה באיזור מדובר. דבר זה יקשה על ניקיון השטיח ויקרב את מועד ניקיונו המקצועי בעזרת שיראז ניקוי שטיחים בכפר סבא.

לפיכך, בהתאם לצרכים האישיים של כל אחד, לכמות השימוש ולרמת הניקיון הרצויה, שיראז ניקוי שטיחים בכפר סבא ממליצים על ניקיון מקצועי ויסודי בין 8 חודשים לשנה.

כתמים הנגרמים על ידי בעלי חיים הדורשים ניקיון של שיראז ניקוי שטיחים בכפר סבא

אין יותר כיף מאשר לגדל חיית מחמד בבית. נכון. עד שהכלב בטעות עשה פיפי על השטיח. זהו הסיכון הכל כך יפה שרבים מאיתנו מוכנים לקחת רק כדי לגדל חיית מחמד בתוך ביתנו.

השתן של חיות מחמד מלאות בבקטריות, והשכבה הפנימית של השטיח מהווה מקום אולטימטיבי לכל בקטריה לאמץ להשתרש ולהתרבות.

לפיכך, במקרים של כתמי צרכים של חיות מחמד על השטיח, אנו שיראז ניקוי שטיחים כפר סבא ממליצים ליצור עמנו קשר כבר באותו הרגע ולהזמין ניקוי מקצועי בכדי למנוע הישתרשות בקטריות והימנעות מכתמים. ככל שמקדימים לטפל בניקיון השטיח כך יעלו תוצאות רמת הניקיון יעלו.

על מנת לקבל מידע נוסף אודות שיראז ניקוי שטיחים בכפר סבא, אנא צרו עמנו קשר.