ניקוי שטיחים בהרצליה על ידי שיראז ניקוי שטיחים

העיר הרצליה היא אחת הערים המרכזיות בישראל לניקוי שטיחים ובעיקר שטיחים פרסים ושטיחים אפגנים. שיראז ניקוי שטיחים בהרצליה מציעה פתרונות ניקוי שטיחים בצורה יעילה, מהירה וזולה. אנו משתמשים בציוד מקצועי לניקוי שטיחים בשיטת הקיטור, אך גם מציעים את פתרון ניקוי יבש לשטיח. שטיחים בעבודת יד זקוקים ברוב המקרים לניקוי יבש ועדין, אך במקרים מסויימים ניתן לנקות את השטיח בעזרת קיטור המוזיל את העלויות.

ניקוי שטיחים בהרצליה יכול להגיע ממגוון של צרכים. הרצליה היא עיר היושבת על חוף הים ורבים מכם נהנים מהשלווה וחוף הים היפה. כאשר אתם חוזרים מהים רטובים ומלאים בחול, עם הזמן השטיח שלכם יספוג כמויות של חול עמוק בפנים אשר גם אחרי שאיבה בייתית ישאר עמוק בין סיבי השטיח.

בנוסף, ניקוי שטיחים בהרצליה, כמו בכל עיר אחרת מונע מצרכים רגילים ויומיומיים של אבק ולכלוך. עם הזמן השטיח שלכם סופג עוד לכלוך ומתחיל לשנות את הגוון שלו ולעיתים אף לגרום לגירוד, אלרגיות והרגשה דביקה.

שיראז ניקוי שטיחים בהרצליה עם פתרונות ניקוי עמוק ואנטי בקטריילי

בשיראז ניקוי שטיחים אנו מתמחים בניקוי עמוק לשטיח. בעזרת ידע ונסיון רב שנים אנו יודעים להתאים את חומרי הניקוי הטובים ביותר למטרה הספציפית הנדרשת בשטיח. בשטיחים מסויימים יש צורך בניקוי של אוכל, בשטיחים אחרים כתמי שתיה וגם שטיחים עם כתמים של שתן של בעי חיים.

בכל שטיח עם הכתמים, הלכלוך והדריכה מצטברת בקטריה שדוגרת וגדלה לאט לאט. עם הזמן הבקטריה אוכלת את השטיח עצמו וגורמת להתפוררות שלו. בנוסף, הבקטריה בשטיח גם מעלה ניחוחות לא נעימים ואף אנשים רבים מוצאים את עצמם אלרגיים לשטיח. כל זה נובע בעקבות הלכלוך והחיידקים בשטיח, ולווא דווקא מהשטיח עצמו.

על מנת להלחם בחיידקים והבקטריות בשטיח, אנו משתמשים בחומר טבעי ומיוחד האוכל את החיידקים בתורה בטוחה ומשאיר את השטיח נקי ורענן לאורך זמן.

ניקוי שטיחים בהרצליה על ידי לקוחותינו נעשה בצורה שוטפת בממוצע כל 8-10 חודשים. כל זאת כאמור תלוי מאוד ברמה של תנועת הרגליים בבית ושימושו של השטיח.

למידע נוסף אודות ניקוי שטיחים בהרצליה, אנא פנו אלינו ליעוץ.

בנוסף, אנו מציעים שירות של ניקוי יבש לשטיחים בהרצליה אשר אוסף את השטיח מביתכם ומחזיר אותו ישירות אליכם הביתה, תשאלו אותנו אודות השירות.