ניקוי שטיחים הוד השרון – מהירות ויעילות

ניקוי שטיחים בביתנו הינו שירות המשדרג את התחושה והאווירה בבית בצורה ניכרת. כיצד ניקוי שטיחים עוזר לשיפור האווירה? בצורה ישירה! דמיינו את השטיח שלכם מקבל  שכבות של אבק ולכלוך כל יום, אך את הלכלוך הזה אינכם יכולים לשאוב במלואו. בדיוק באותה מידה שתנסו לשאוב אבק מכל משטח עדיין תשאר שכבת אבק עקשנית, כך גם בשטיח. בנוסף, השטיח מורכב מסיבים רבים אשר אוגרים את חלקיקי האבק ואלה נערמים ללא הרף. לכן ניקוי שטיחים יסודי הינו הפתרון היחיד והיאידאלי בביתכם. על כן, אנו מציעים ניקוי שטיחים בהוד השרון  במהירות ויעילות.

פעמים רבות לקוחותינו מתלוננים על הרגשה של גודש באף, כאבי ראש ואלרגיות רבות מיד מרגע הגיעם הביתה. הסיבה הנפוצה לכך היא אבק ולכלוך בבית. אך כה רבים מכם מנקים את הבית ללא הרף ואף שואבים אבק, כיציד יתכן שהבית כה מלוכלך? התשובה טמונה פעמים רבות בשטיח מאובק וספות המעלות ענני אבק בכל פעם שאתם מתיישבים עליהם. על כן חשוב מאוד לדאוג לנקיון השטיח והספה בבית כדי למנוע את הווצאות הגודש של הלכלוך והאבק בשטיח ובספות ובכך גם התפשטותו בביתכם בכל זמן ועת.

ניקוי שטיחים בהוד השרון בעזרת קיטור וניקוי יבש לשטיחים

ניקוי שטיחים נפוץ ביותר בשתי שיטות עיקריות והן ניקוי יבש לשטיחים וניקוי בקיטור. ניקוי יבש לשטיחים הינה שיטה יסודית המיועדת לשטיחים מעבודת יש הזקוקים לטיפול עדין ומבוקר. לעומת זאת, ניקוי שטיחים בעזרת קיטור הינה שיטה אמריקאית לניקוי שטיחים בבית הלקוח. ניקוי שטיחים בעזרת קיטור נפוץ מאוד במקומות בהם נהוג להתקין שטיחים מקיר לקיר. שטיחים מקיר לקיר וחלק מהשטיחים  בביתנו הנותנים גוון לחדרים מסויימים עשויים מחומר סינטטי. על כן, אלו שטיחים זולים יותר וחזקים יותר. לכן, ניקוי שטיחים סינטטים בעזרת קיטור יכול להעשות בבית הלקוח בצורה יעילה ויסודית. מהירות התוצאות בשיטת הקיטור היא הגורם המכריע בארץ ובהוד השרון לשימוש בה. כאשר אתם חושקים בניקוי יסודי לשטיח מכל כתמי שמן, יין או קפה, אנו יכולים להגיע במהירות ולבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, ניקוי שטיחים בעזרת קיטור ינקה את השטיח לעומקו וירעננן את הסיבים מכל חלקיקי אבק ולכלוך אשר אוחזים בהם בחוזקה.

על מנת לקבל שירות מידי ומידע נוסף לגבי ניקוי שטיחים בהוד השרון, צרו עמנו קשר.