ניקוי שטיחים רמת גן

רמת גן ידוע כעיר פרברית השוכנת בסמוך לעיר תל אביב, וכן בשל קרבתה ללב האקשן של מרכז הארץ, אפשר להבין כי רמת זיהום האוויר בוודאי גבוהה יותר מערים דרומיות או צפוניות יותר למרכז הארץ.

שטיחים בבתי מגורים ברמת גן נוטים לצבור אבק בתוך ימים ספורים בלבד בהשוואה לערים רחוקות יותר. בדיוק כמו רצפה, גם השטיח בבתיכם צובר אבק בכמות לא מבוטלת בתוך כמה ימים בשל כלי רכב רבים יותר בכבישים בעיר.

בנוסף לכך, בעיר רמת גן מתקיימות בימים אלו החפירות לבניית הרכבת התחתית, דבר שגורם לאנשים רבים אבק ולכלוך רב יותר מבדרך כלל,

ובהתאם לכך, השטיחים בבתים אלו צוברים לכלוך בכמות גבוהה כך שאפילו עם שואב אבק ביתי ולא המקצועי ביותר, עדיין ישאר לכלוך בשכבה העמוקה יותר של השטיח.

ולכן, יש להקפיד על ניקוי עמוק ומסיבי יותר של שטיחים אלו לעיתים קרובות, מאחר שנראה כי עבודות החפירה מתקיימות כמעט ללא הפסקה וככל הנראה ימשכו בכל העשור הקרוב.

ניקוי שטיחים ברמת גן – המלצות של חברת שיראז ניקוי שטיחים

ניקוי השטיחים מומלץ להיעשות בצורה מקצועית ומבוקרת על ידי מכונה מקצועית, אשר פועלת על בסיס אדים וחומרי ניקוי מותאמים במיוחד לכך.

אפשרות נוספת היא ניקוי השטיח במפעל המתמחה בניקוי שטיחים מסוג זה אשר כמובן מציע ניקוי עמוק ויסודי יותר.

חברת  שיראז ניקוי השטיחים מציעה ללקוחותיה בדיוק את הפיתרון הזה. מומחיותה היא באבחון רמת הניקיון שהשטיח מצריך וכן טיפול בניקוי השטיח בצורה המקצועית ביותר, תוך שימת דגש לצרכי הלקוח, סוג השטיח ואיכותו ועל ידי התאמת חומרי הניקוי אנטי בקטריאלים, שאיבה עמוקה ויסודית של השטיח על ידי המכונה המובילה בשוק ועל ידי טכנאים מומחים באזורים רבים בארץ ובכללותם גם ברמת גן.

ניקוי שטיחים יקנה לכם אווירה נעימה יותר בביתכם עם אוויר נקי מאבק ואלרגנים הגורמים לקשיי נשימה ואף סתום. בנוסף, כעבור זמן מה ללא ניקוי יסודי לשטיח, אתם עלולים אף להרגיש בריחות לא נעימים הנגרמים מהבקטריות השונות. על כן, ניקוי השטיח בעזרת החומרים המיוחדים של חברת שיראז ניקוי שטיחים ירענן את השטיח ויחזירו למצבו האידיאלי.

על מנת לקבל מידע נוסף אודות ניקוי שטיחים ברמת גן, אנא צרו עמנו קשר.